Verzenden & retourneren
Verzenden
Het verzenden van de op de site bestelde/aangekochte artikelen geschiedt geheel automatisch door onze partner postNL.
Bij het afrekenen van uw bestelde/aangekochte artikelen ziet u de eventuele kosten van het verzenden gespecificeerd staan en betaald u een "inclusief verzenden" prijs.
Als u voor 15.00 uur besteld , word(en) uw artikel(en) de volgende dag geleverd, mits dit in Nederland is. Er zijn hierop uitzonderingen zoals bijvoorbeeld bezorgen op de waddeneilanden of vertraging bij de vervoerder, maar ons streven en uitgangspunt is dat wij de volgende dag bezorgen.
Het risico van verlies of beschadiging van het product gaat over op de consument wanneer hij het goed effectief ontvangen heeft of de controle over de goederen verwerft. Hierbij wordt uit gegaan van het standaard idee dat een consument het pakje aan de deur in ontvangst zou nemen. Indien de goederen volgens de bijgeleverde Track & Trace als ontvangen en /of afgeleverd bestempeld zijn, is de verkoper (livery store) niet aansprakelijk voor eventueel verlies van of schade aan het product. Wij verzoeken dan ook indien dit het geval is contact op te nemen met de bezorgdienst/vervoerder.
Bij het aangaan van de koopovereenkomst en derhalve het accepteren van de algemene voorwaarden geeft de consument effectief toestemming voor het laten leveren aan een derde partij, indien het in ontvangst nemen van het product op het moment van levering door de vervoerder/bezorgdienst niet mogelijk is op het aangegeven adres volgens de bestelling.
In het geval dat de consument zelf en vervoerswijze kiest die niet standaard door ons in de webshop word aangeboden gaat het risico over op de consument op het moment dat het goed wordt afgegeven aan de door de consument gekozen vervoerder.
Retourneren/ruilen
We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking.
Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via service@livery-store.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, ontvangt u een retourlabel via uw e-mail, evenals instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd. Retourzendingen zijn altijd gratis.
Voor retourvragen kun je altijd contact met ons opnemen via service@livery-store.nl of te bellen met onze helpdesk.
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het probleem kunnen oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retourzendingen van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen accepteren. Als er op het moment van aankoop een "beveiligings-/kwaliteits taq" op uw artikel zat (alleen op schoenen) en deze is verwijderd of beschadigd, zullen we uw retourzending niet accepteren.
Ruilen
De snelste manier om uw artikel om te ruilen, is het om te ruilen artikel aan te melden per mail en dat u een aparte aankoop van het nieuwe artikel doet in de webshop zodra uw retour door ons is geaccepteerd.
Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, we laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Het kan even duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en afgehandeld.
Heeft u nog vragen of is iets niet duidelijk voor u, neem gerust contact met ons op.