• Voor 15.00 uur besteld, volgende werkdag in huis.
  • Afhalen in de winkel mogelijk binnen 2 uur.
  • Telefonisch bereikbaar. 0180-221 481

4.5

Iedere dag nieuwe modellen en aanvulling op maten.

Iedere dag nieuwe modellen en aanvulling op maten.


    Verzenden & retourneren

    Verzenden

    Het verzenden van de op de site bestelde/aangekochte artikelen geschiedt geheel automatisch door onze partner postNL.

    Bij het afrekenen van uw  bestelde/aangekochte artikelen ziet u de eventuele kosten van het verzenden gespecificeerd staan en betaald u een "inclusief verzenden" prijs.

    Als u voor 15.00 uur besteld , word(en) uw artikel(en) de volgende dag geleverd, mits dit in Nederland is. Er zijn hierop uitzonderingen zoals bijvoorbeeld bezorgen op de waddeneilanden of vertraging bij de vervoerder, maar ons streven en uitgangspunt is dat wij de volgende dag bezorgen.

    Retourneren/ruilen

    We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een ​​retourzending aan te vragen.

    Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. 

    Om een ​​retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Als je retourzending wordt geaccepteerd, ontvangt u een retourlabel via uw e-mail, evenals instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd. Retourzendingen zijn altijd gratis.

    Voor retourvragen kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected] of te bellen met onze helpdesk 0180-221 481.

    Schade en problemen

    Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het probleem kunnen oplossen.

    Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

    Helaas kunnen we geen retourzendingen van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen accepteren. Als er op het moment van aankoop een "beveiligings-/kwaliteits taq" op uw artikel zat (alleen op schoenen) en deze is verwijderd of beschadigd, zullen we uw retourzending niet accepteren.

    Ruilen

    De snelste manier om het ruilen van uw artikel te verzekeren is het om te ruilen artikel aan te melden per mail en dat u een aparte aankoop van het nieuwe artikel doet in de webshop zodra uw retour door ons is geaccepteerd.

    Terugbetalingen

    We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, we laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Het kan even duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en afgehandeld.

    Heeft u nog vragen of is iets niet duidelijk voor u, neem gerust contact met ons op.

     

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »